Andrzej W. Jablonski a kol.Politický marketing
Nakladatelství: Books & Pipes, z.ú.
Edice: Studium
Překladatel: Lumír Kopeček
cena: 245,- Kč
vazba: brožovaná
stran: 208
vyšlo: 2006
ISBN: 80-7364-011-2
EAN: 9788073640118
Anotace
Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.