Godfrey HarrisOsobní doporučení
Nakladatelství: ALMAN
Překladatel: Hana Loupová
cena: 238,- Kč
vazba: brožovaná
stran: 268
vyšlo: 2002
ISBN: 80-86135-28-4.
Anotace
Všechno, co potřebujete vědět, abyste dokázali plně využít možnosti ústní reklamy. Encyklopedie metod ústní reklamy: principy a zásady, stovky vyzkoušených nápadů pro každý typ podnikání, základní metody vytváření vlastní ústní reklamní kampaně. Kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali si o vás povídat, jak uskutečnit reklamní kampaň, která vás nebude stát ani haléř, jak spokojeným zákazníkům poskytnout informace, které by mohli předat dál a ukazuje, jak systematicky podporovat příznivé ústní ohlasy a jak potlačit nepříznivé poznámky.