Vyhledávání v knižní databázi

Lebedová Eva

Voliči, strany a negativní kampaň


Obálka knihy Voliči, strany a negativní kampaň

Nakladatelství: Sociologické nakladatelství (SLON)
Edice: Studie, 102
cena: 320,- Kč
vazba: V2
stran: 280
vyšlo: 2013

ISBN: 978-80-7419-158-9
EAN: 9788074191589

Anotace

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Kniha Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v ČR se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přinést více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Autorka se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

Doporučujeme

Obálka titulu Andy Warhol - Gigant Andy Warhol - Gigant

Pouze jediné vydání knihy Andy Warhol: Gigant je mimořádným nakladatelským počinem, který by neměl uniknout žádnému milovníku moderního výtvarného umění a životního stylu, který Andy Warhol ztělesňoval. Obří svazek měří 43 x 33 cm a váží 7,5 kg !!!

…čtěte více.

Přihlášení


Nemáte svůj uživatelský účet?
Zaregistrujte se!